50 frågor & svar! :)

Utseende

1. vilken ögonfärg har du: mörkbruun
2. hur lång är du: 153
3. vilken hårfärg har du: mörkbrunt
4. långt eller kort hår: långt & kort
5. piercingar i ansiktet: nepp
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: Grön lr blåa
7. hur lång skulle du vilja vara: haha är faktiskt nöjd med min längd :$
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: den jag har nu, kanske lite ljusare
9. vill du ha kort eller långt hår: vill att det korta ska växa så jag kan jämna ut mitt hår
10. skulle du vilja ha piercingar: kanske


Senaste du

11. åt mat: minns inte
12. drack: sprite
13. du fick sms av och vad de stod: tiff: vet inte :o
14. du skrev sms till och vad du skrev du? tiff: okej x)
15. sa: "Hej då, älskar dig med"
16. kramade: dana
17. kysste: ehm HAHAHA dana?
19. du spydde: morbrors födelsedag
20. idag: ha?


Kärlek

21. är du singel: yes sir! :)
22. ditt förra förhållande va med: a to the s
23. ditt längsta förhållande: lång & långt..
24. med vem då: fuck u
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: a to the s
26. är du oskuld: yess
27. gillar du någon just nu: ouuf, det är för komplicerat
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 1 seriös & resten, hahaha!
29. vill du vara singel: aah faktiskt
30. vill du gifta dig: aah :o
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: jag har ingen din dumma idiotiska fråga


Vänskap

32. den som vet mest om dig: min kusin vitamin bulen
33. den vän som du har känt längst: dana
34. bara en allra bästa vän? ne 2 & 3 med kusinen
36. en av dina bästa tjejkompisar: dana, tiff & bulen
37. som bor långt ifrån dig: alla dom
38. den du har mest minnen med: buuleeeeen
39. bra vän du inte träffar ofta: tiff :(
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: haha hell yeah!


Övrigt

41. musiksmak: gillar faktiskt all sorts musik
42. sport du gillar: dans om det räknas. annars handboll & fotboll
43. galen eller lugn: Galen höhö
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: aah
46. har du hört att du borde bli modell: HAHAHAHAHAHHAHA
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: mitt ying&yang halsband!
50. vad tänker du på just nu: ojj glömde plugga :o - måste göra det nu!

/ sofii'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0