hatar rubriker

Ouuf det känns som att det har vart en skit lång dag idag.
För jag är skiiit trött, höll nästan på att somna i spårvagnen på vägen hem :o
Men jag hade såklart dansträning idag.
Sen hem, duscha, fixa mig & dra ut.
(som vanligt)
Träffade Glena & 2 tjejer.
Omg minns inte vad dom hette :o
Skäms på mig! :$
Iaf, vi käkade pizza.
- Det jag & Glena oftast brukar göra när vi är ute HAHAH.
"Våran tradition" :)
Efter det stack vi till Ica Maxi & köpte Kladdkaka, Marabou choklad & chokladsås hahahah!
Sen stack vi hem till Glena, åt det & tog lite bilder :)
Efter en stund stack vi ut.
Vi åkte till Hk & köpte klubbor AHAHAH.
Träffade min kusin Natalia också :)
Sen splittrades alla :o
Glena & den ena tjejen åkte till deras träning
Hon andra åkte hem och "jag med".
Asso jag gick av, gick till min svale sen gick jag tillbaka till hållplatsen & åkte ner till Angered igen HAHAHA.
Jag pallade inte gå hem så jag gick ut med Dana :)
Vi promenerade och snackade...
När vi kom till centrum blev jag som vanligt "misshandlad" -.-
Bojan kom mot mig och började typ slå mig, så ful :(
Jag är killarnas offer -.-
Igår var det Semir som slog mig & jag fick ett blåmärke på armen! -.-
Men aja... HAHAHA
Ska inte skriva mer för jag måste plugga, har prov på måndag :o

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0