lalalala

heeeeeeeeeej(L)
Skolan som vanligt idag men det var ganska stressigt på morgonen för när jag var i järntorget märkte jag att jag hade glömt so pappret och den var viktig så var tvungen och åka hela vägen tillbaka så jag kom försent.. hade sv sen tyska sen bamba sen en skiiit tråkig elr ganska kul no lektion sen så hade vi so som var väl ganska okej. Efter skolan åkte jag och isabel till stan för de andra hade hemspråk så vi gick runt lite för vi skulle vänta på paaul och han var seg som vanligt sen så åt alla vi 3 kebab i stan efter så hade vi konfirmation och det var skiit kuuuul HAHAHAH:D

har ingen bild från denna dagen så det får bli denna...


//ttiffaaaaaaaaaaany


Kommentarer
Postat av: Micke

men vakna nu Tiff :(

2009-10-09 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0