Nanana (a)<3

Idaaaag så vaknade jag typ 9 för jag trodde jag skulle till kyrkan med Tiff & dom.
Men neeee då vi skulle inte dit så jag somnade om.
Sen runt 11-12 fick jag massa sms av Dustin där det stog vakna -.-
Sån åsna -.-
Men jag somna om igen HAHAHA och vaknade typ 1.
Sen när klockan var typ 2 fixade jag mig och drog till DanaBanana.
Vi åkte till Angered och köpte glass i Mc men åt typ inget,
helt onödigt av mig att köpa -.-
Men vi åkte tillbaka till Lvt och gick runt.
Sen vid typ halv 6 åkte jag till Angered igen och träffade Glena, Majar (Eller nåt :o) & en till tjej.
& efter en stund kom Walid & Maher :)
Asso vi typ gjorde inget speciellt.
Vi bara var i Angered och snackade och så höhö.
& nuuuuuu sitter jag hemma helt uttråkad!
Ska snart dra in till mitt rum och plugga.
Ska bara ta några låtar från youtube :)

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0