skjuut mig

sjukt många läxor asså de bombar oss ba för det är snart lov sen prao efter det så kmr vi inte va i skolan i 3 veckor. Har 2 prov imon matte sen tyska omprov sen på fredag har jag också 2 prov no och jävla so -.- hahaha men idag så började dagen med att hela 9an åkte och kollade på bio i taket lyser stjärnorna och den var väl ganska bra. Efter filmen åkte vi in till stan köpte mcdonalds och åkte tillbaka till skolan och hade matte sen bamba och på rasten var det faktiskt kuul natu tog mina nycklar igen och sprang runt med de sen kom ivan och paul och de kasta runt nycklarna så jag inte kunde ta de och issa hjälpte mig hahah det va ba katastrof och på nåt sätt så kasta nån av de tre mina nycklar så det kom bakom skåpet och de fick inte tag på den så vi strunta i den så länge och hade bild blablabla sen kom jag upp och natu och ivan hållde på med den så den ramla in i ett annan hål -.- så kom kelly (vaktmästaren) och rädda mitt liiiiiiiiiv HAHAHA:d

HAHAAH han värsta kämpa sig och allt den där tönten(:

tiffanyocampo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0