tiden går så snabbt -.-

Imon så är det sööööndag och helgen har gått så snabbt även om jag var hemma i fredags. Orkar verkligen inte mer har ba lust och stanna hemma hela veckan men det kan jag inte för har skit många prov denna veckan och veckan där på så är det lov!! men idag har jag gjort ingenting har sovit ganska mkt idag vaknade av ett sms sen somnade jag igen och fick en till sms runt 12 tiden så sov jag igen en liten stund och ja tror ja vaknade runt 1 men sen har ja ba haft datan läst på so lite fattar noll! sen kollade ja på tv och ingenting men nyss så tråffade jag adrian satte oss vid trapphuset och ba snackade sen efter en halv timme eller nåt gick jag in....

TiffanyOcampo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0