Hejj jag gillar göra tester :D

Skulle Du Helst

1. pierca tungan eller läppen? - tungan x)
2. vara seriös eller oseriös? - oseriös! :D
3. dricka grön eller röd mjölk? - dricker inte mjölk -.-
4. brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner
 
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - aah
2. har du skolkat? - aah
3. varmt eller kallt? - kallt :c
4. soligt eller regn? - soligt! 
5. fanta eller cola? - fanta
6. är du nyttig av dig? - nej hahaha 

OM MIG
1. fullständiga namn? - Sofia Pino 
2. vad heter dina syskon? - Teresa, Kimberly & Valerie
3. vart bor du? - Kväänuum
4. hur många barn vill du ha? 3
5. vill du gifta dig? - aah
6. favoritårstid? - Sommaren
7. humör just nu? - vanlig. inte glad o inte sur
8. sugen på just nu? - uuuh coffe cooler :o 

dom senaste 48 timmarna:

1. pussat någon? - hell no :D
2. sjungit? - aah höhö
3. blivit kramad? - yes
4. kännt dig fånig? - hahaha igår när vi kollade på alla som dansade!
5. saknat någon? -  yes
6. dansat galet? - typ :c 
7. klippt håret? - nepp. vill att mitt hår ska väääxaaa! :(
8. gråtit? - nej
9. pluggat? -  nee :D 

1. har du blivit jagad av polisen någon gång? - nepp, jag är en snäll flicka! :d
2. har du en hund? - ne
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon 
4. tror du på andar? - typ :o
5. är du mörkrädd? - aah börjar bli -.-
6. blev du nöjd med skolfotot? - nee :o
7. är du morgonpigg? - ibland

8. vem vill du va med just nu? - min beeebiiiis :o

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0