fattas rubrik

Är hemma nu och det var skit kul idag! fick träffa sofii haha hon är galen precis när jag gick av bilen skrek hon skit högt ttiiiiiiiiffff och sprang till mig HAHAHAHA (L) Vi körde kortspel mkt idag, de misshandla mina händer HAHAHA och en när sofii fick gå till min pappa och krama honom 10 sek och säga att hon är dum HAHAHA hon skämdes skit mkt och varje gång hon ser min pappa så ler han mot henne HAHAHAH sen skulle dana krama dustin och fråga om han hade tjej men han försvara sig så ingenting hände. Sen gick vi till sofis skola och jag och sofi gjorde en video till bloggen men den var katastrof så sofiii? lägg inte ut den. :)
Har ba dessa två bilder för resten blev suddiga så ska be sofi skicka några. :D

/ttiffaaaaaaaaaany


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0