tralala

Har tagit en paus från bloggen men nu är jag tillbaka ska försöka skriva oftare men kan inte lova det är helt död från skolan haha. Tänker inte skriva om min skoldag för den var så jävla tråkig som vanligt förutom i elevensval hade bild med therese, jakob och shan vi 4 blev utskickade HAHAHA men hatar vår bild lärare han pratar i tusen år, får inte glömma blev skit glaaad när sofi ringde från ingenstans trodde det va ett sms som jag fick men nej det var sofi som ringde men jag var helt lost o koncentrerade mig på min bild HAHAHA men i alla fall ska konfirmera mig så ska gå till kyrkan på torsdagar efter skolan, orkar egentligen inte men det kommer va kul.
saknar mitt hår ska kanske köpa löshår -.-

//ttiff


Kommentarer
Postat av: sofias mamma

hej tiff! jag tror att sofia har sin komfirmation på torsdagar också efter skolan. vad kul att du också ska konfirmera dig.

2009-09-04 @ 09:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0