Banana & Pepinos framtid!

Dana;
Hon ska gifta sig med pasha i en container. Hon ska ha på sig en sexig nattlinne & pasha ska ha på sig en soptunna på bröllopet?! :o Dom ska ha sex i en soptunna tillsammans första gången. Dom kommer bo i lövgärdet centrum & ha 40 barn, 20 killar & 20 tjejer HAHAHAH!

Sofii;
Jag kommer gifta mig med cc hemma hos dana. Jag kommer vara naken & han kommer bara ha på sig jeans på bröllopet. Vi kommer ha sex första gången i ett dagis medans småbarnen är där. Vi kommer att bo i centralen med 10 små barn.



Tro vad ni vill om detta inlägget :D !


Hejj jag älskar dig!
/ sofii '

Kommentarer
Postat av: Dana

HAHAHAHAHAHAH VA OSTRESS. DOM KMR TRO VÄRSTA GREJERNA ;O HAHAHAHAHAHHA!

Heej jag älskar dig med :D HAHAH XD

2009-08-23 @ 00:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0