familjeträff HAHAH -.-

På kvällen så kolla ja o sofi på en filippinsk drama film i slutet så vi ba...

*ttiff försöker dölja sina ögon med armen..*

sofii: Tiff gråter du?
ttiff: aa :'(
sofii: ja också :'(
ttiff: så dumma


HAHAHAHAHAHA




idag så vakna ja o sofi runt 12 tiden o vi va själva så vi kollade på en filippinsk film o jag lagade mat sen så åt vi. :D
Efter så kom mina föräldrar o sa att vi skulle få gäster så ja o sofi fixa oss sen kom de. Sen pappa ba vf e ni så uppklädda vi ska putta bilen o jag trodde att han ba skämtade eftersom han skratta sen efter en stund så ropa han på oss o sa komigen vi ska gå o putta bilen så vi gick ner o gjorde dt -.-


när vi fixa oss HAHAHA

när vi putta bilen! kände mig staark B-)

min söööööööööta kusin :D<33

ying -v- yang


// sofi&ttiff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0