grattis till hamham :D§

Idag så träffade jag väldig många först sofi och cathleen så åkte vi till hk och träffa dustin sen så såg träffade jag lollo, adrian och cissi. I tunnelbanan träffa jag aure och therese och venus också. HAHA Efter åkte jag, sofi, catheen, aure och therese till stan och där träffade sofi hennes kusin och daniel och jag som inte vill träffa de så gick jag, aure och therese och satte hos typ vid vattnet, pratade o så sen stack vi sen så såg vi vår lärare som sa att de har redan börjat skolan före oss HAHAH sen gick vi mot kompassen där jag träffa min morbror, sara o min kuuusiiin såg också jetca efter. Vi gick in i H&M och kollade på kläder sen så började vi alla bli trötta så vi gick till min hållplats HAHA  så de fick vänta med mig. När jag var framme i frölunda torg så gick jag hem åt snabbt och gick ut igen o träffa adrian var hemma hos honom o så va dagen slut HAHAHAHAH

bilder kmr sen

//ttiff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0