Jag älskar dig <3

Jag minns den dagen då vi blev tsm. Det var 2 dagar efter att sofii blev tsm med sin kille.
Jag hade precis vart hemma hos dig och när jag skulle hem följde du med mig typ halva vägen.
Du sa att du hade känslor för mig så du frågade mig om du ville bli tsm med mig & jag sa ja fast jag inte hade känsor för dig. Ville vara tsm med nån för sofii min bästis var det.
Varje gång jag är hos dig sitter jag vid datan istället för att umgås med dig.
Men jag älskar dig iaf (L)

// ttiff

Kommentarer
Postat av: Maiva

jag stör mig så mycket på victor , visst dumpade du honom på fel men palla vara så jävla bitter och kalla dig för bitch och låtsas vara daniel på msn och så . Så jävla omogen och barnslig är , han ska fan inte hoppa på dig :S

2009-08-16 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0