:'(

Jag saknar er varje dag som går, jag önskade allt va bra igen att jag kunde se er varje dag..
Men varje dag som går blir dt bara värre bråkat blir större och större och jag vet inte om det ens kommer att ta slut, jag saknar er ni vad de närmaste till mig som jag hade kul med och som jag kunde säga allt till vi alla va typ som syskon. Men nu har dt snart gått 2 år sen jag såg några av er men en av er ser jag varje dag men vi bara går förbi varann nu och kanske säger hej några gånger och ingenting mer jag saknar de tiderna när vi alla var tsm och det fanns ingenting som var fel men vi kanske bråkade några gånger men vem gör inte det. Asså guuud va jag saknar er ibland så gråter jag för att jag har saknat er för mkt och att vi inte ha kontakt med varann som vi hade förut, typ sover över hos varann träffas varje dag och sånt skit. Jag kan fortfarande inte fatta att min fucking farmor har gjort detta mot oss, visst så bråkar våra föräldrar om pengar på grund av henne men de behöver väl inte blanda in oss barnen för dt men aja jag har alla fall haft 13år med er och jag tror inte att detta bråket kmr att ta slut och jag kmr inte se några av er men jag älskar er som fan!


//tiff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0