nrj in the park!

Började kl.9.30 sen så samlades hela 9an i bamba för vi skulle prata om gymnasie o sånt. Efter det skulle vi alla gå från skolan ner till stan och det var skit långt! sen när vi va framme sa de att vi hade slutat eftersom det regnade så jag, lollo, elham, venus, adrian, cissi & elia gick runt i stan. Sen så gick ja, venus och lollo o frågade folk hur gammal lollo såg ut HAHAHAHHAAH det var nån som sa 12! aja efter det träffade vi de andra igen sen så gick typ alla hem så nu är jag hemma och ska snart fixa mig och sen ska jag hämta mamma från jobbet sen så åker hela familjen till kortedala och ska äta sushi sen ska jag träffa aure och de i gamle :D





//ttiff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0