skoojj

Sitter här vid datan och har ont i magen -.-
Åt typ skit mycket förut :o
Men tror inte det är därför.
Kanske får min mens snart.
Aaaaj det gör så ont!
Har bara lust att gråta :(

MenMen...
Idag har jag vart med Bulen, Michelle, Coppe, Dustin & lite med King.
alla vi förutom King sjöng karaoke.
Vi typ tävlade hahaha!
Sen efter kollade vi på film förutom michelle&bulen XD
vet inte riktigt vad dom gjorde.
Men efter det stack vi ut till trädgården och cpa oss HAHAHA!
Vi hoppade studsmatta, rockade rockring, hoppade hopprep & körde limbo HAHAHA.
& nu typ gör vi inget speciellt.
Dom flesta tittar på tv.
Men nu måste jag gå för Bulen är trög.
Måste ta min syster :)
Byye!




/ sofii '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0