Angelina Valerie

Shoo.
Just nu är klockan 18.59
Har min lilla Valerie i famnen så vi får se hur lång tid det tar för min att skriva detta inlägget med en hand x)

Igår kom jag & bulen fram här i Vara typ runt 3.
Vi träffade mamma, mormor, tessan och min lilla Claudia i Ica.
Handlade hårfärg och annat sen åkte vi hem.

När vi kom hem kom morbror, hans tjej, deras lilla bebis Jennifer och 2 pojkar hit.
Vi typ grillade och jag & Bulen bakade kladdkaka utan mjöl HAHAHHA
den blev fail men ändå rätt så good xD
Runt halv 11 tiden stack dom hem.
Så jag, Bulen och Tessa tittade på film medans mamma färgade mitt hår :)

- Daamn har ont i nacken nu -.-


Dagens tema för mig - kines
Höhö B-)

- Tog 10 min för mig att skriva detta inlägget med en hand (y)

/ sofii '

Kommentarer
Postat av: nath

höhö sofi, ingen tröja :D ^^

2009-07-25 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0