en dag med min 'hermanita' :)

Vaknade hos Dana idag runt kanske 11.
Kunde inte somna om så kollade mina spel i mobilen och lyssnade på musik.
Sen efter typ en timme vaknade hon, så vi låg kvar i sängen till typ 3 och snackade xD
Sen stack vi ut runt 4 kanske?
Vi åkte upp till centrum sen gick vi hem till henne för jag skulle till Gamle och möta Lorena
som jag inte har träffat på åratal typ :o
Men när vi träffades stack vi hem till mig och fixade oss.
& drog sen till Näset för det var Beach party där.
Träffade Hamodi och Kari där, så läänge sen jag såg dom :o
Men vi stannade inte alls där så länge eftersom det var såååå tråkigt!
Så vi tog sista bussen som åkte. & det blev kaos.
Det var fuuullt i bussen och alla fjortisar satt där bak och började skrika.
Fick damp på dom så skrek på dom men såklart så lyssnade dom inte.
Alla sa till dom att va tysta men dom va tröga.
Sen börja dom typ bråka med äldre killar i bussen HAHAHHA

- tyvärr, tog inga bilder idag. Tänkte inte på det...

/ sofii '

Kommentarer
Postat av: L.bbeatrice :*

du tänker aldrig D:



ttack för dagen siz , te quiero §

2009-07-05 @ 17:54:46
URL: http://bbeatricebbonilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0