igår

Har blivit vän med aurelie nu så alla vi tjejer träffades igår i stan när dt regnade skit mkt!! Vi gick runt o min snygga glasögon gick sönder ;O så jag köpte 2 nya en svart o vit HAHAH och köpte en i love NY t-shirt. :D sen började alla bli hungriga så några åt i MC o några i BK men Mcdonalds e ändå bäst :D Efter det så åkte vi till grönsakstorget där vi köpte coffee cooler i seven eleven. Det regnade fortfarande så vi bestämde oss att åka hem till mig och kolla på en film. Men issa va tvungen o gå så vi tog hennes film o kolla på den hemma hos mig o den va skit bra. Typ 7 tiden så stack alla hem o påväg hem så fanns dt sniglar så vi tog med oss salt o la på de så de fräter HAHAHA.




//tiff 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0