Mina senaste 3 dagar

Ojojoj har inte skrivit på 3 dagar om man räknar med idag XD
Så ska skriva lite kort om mina dagar.

I lördags gjorde jag typ ingenting.
Var hemma till typ 3-4.
Jag fick damp så jag åkte till min köziiin.
Vi gjorde typ inget spec.
Så jag åkte hem.
Sen efter en stund stack jag hem till Anduu.
Vi tittade på film & nej jag ska inte gå in i detaljer :))
Men efter det stack jag hem.

Igåååååååååår vaknade jag runt 1 tiden.
När jag kollade på min mobil hade jag typ 8 sms från Glena och 2 missade samtal -.-
Så jag smsade henne för att säga att jag var vaken.
Hon sa att jag skulle komma till Heden och att jag skulle skynda mig,
så tog på mig kläder och fixade mig sen drog jag.
Vi gjorde inte så mycket i heden så vi åkte till Liseberg.
Men efter en stund smsade Freddy mig så vi åkte tillbaka till heden för att vara med honom.
Sen efter det drog vi till Hk och träffade Andi och nanana orkar inte skriva mer AHAHHA (a)


Glena med våran pizzäääh.

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0