vadå förändrats?!

Jag minns när vi var små.

Alla saker vi sa till varann om att vi skulle flytta ihop och skaffa en liten golden retriever som skulle heta Ludde.
Haha så söta var vi.
Vi var alltid med varann då.
& allt var perfekt.
Jag hade en bästa vän som jag trodde att jag alltid skulle ha.
Men så blev det inte.
Vi flyttade och man kan säga att det var då vi tappade kontakten.
Men jag har dig fortfarande i Facebook, Msn och jag har fortfarande ditt nr.
Jag ville stå dig nära igen.
Som att vara med dig nu under sommarlovet.
Men det kommer nog inte hända.
För vet du vad?
Efter denna dagen har mina såkallade känslor för dig försvunnit.
Du betyder ingenting för mig nu.
& jag känner inte ens dig längre :)
Karma is a bitch!

/ sofii '

Kommentarer
Postat av: michelle

är det mig du menar? ;s

2009-07-06 @ 16:47:05
URL: http://mnp.blogg.se/
Postat av: / sofii '

ah faktiskt :)

2009-07-06 @ 21:03:10
Postat av: sofis mamma

hoppas att ni blir vänner igen tjejer.

2009-07-08 @ 19:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0