1JUNI

shuuuuue 1 juni, ny månad :D
skit fint väder har dt varit de senaste dagarna, älskar dt ! HAHAHA fast ja blir steekt -.- 
idag så har dt varit soft inte så mkt stress kom försent o missa samling så hade vi engelska så kollade vi på stardust sen sv o ja gjorde ingenting för ja var klar sen va dt bamba o rast så vi softa ute sen va det tyst arbete o sen matte o vi kollade klart på filmen och ja som hade omprov idag på matte fick gå in i ett rum med min lärare o hade omprovet muntligt fan va ja darrade HAHAHA blev fan nervös han stirra på mig :O aja sen va dt so o vi fick veta vår resultat på provet o jag fick G på mitt omprov skit stolt HAHAHA not -.- När vi slutade stack ja o isabel o åkte redbergs för vi skulle träffa victor men han kom aldrig han ba ja e i 62an sen ja ba okej o väntade i redbergs sen kom dt en 62a o han smsade exakt när den kom till redbergs och skrev jag är framme nu sen ja ba va bra sen han ba asså hemma -.- ja flippa HAHAHA ja missa min spårvagn ba för dt o han kom inte men aa stack till frölundatorg efter o letade efter en klänning ska köpa den denna veckan tror jag :D HAHAHAHA
Skönt med att det e ba denna veckan kvar o 3 dagar sen slutar vi skolan hahah orkar inte med skolan mer måste ha en paus hahah får huvudvärk av allt ''plugg'' elr aa ja pluggar aldrig därför ja e så dum men i 9an ska ja kämpa mig o få bra betyg ja lovade lollo dt :D<3
men aa detta räcker så länge skriver mer imon puss!

ttiff♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0