6-7 juni

Shoo alla söta läsare :))
Nu sitter jag här hemma vid min mormors data haha.
Kom hem vid typ halv 2 tiden. Var ju hos Emma som dom flesta vet.
Direkt när jag kom hem duschade jag! Kände mig så smutsig och äcklig eftersom vi hade hårspray krig och typ parfym krig. Asso varför ska det alltid hända mig?! :o Det e ju andra gången jag har hårspray kirg -.-
& Emma var typ på mig heelaa tiden sen vi vaknade -.-
Men igår hade vi tänkt att grilla men det blev inte så, vet inte riktigt varför. Så vi fick steka det vi hade med oss HAHAHA
Men sen ville dom typ leka eller nåt -.- Men jag, Stina och Ida ville inte höhö så vi sjöng sing star B-) och det var faktiskt roligt! :D

Bilder får jag ladda upp typ sen på kvällen eller nåt för jag har inga bilder från idag eller igår, hade inte med mig någon kamera :)

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0