du tror på dina egna lögner, stackaren

Shöö, sitter här skit trött vid datan typ.
Kom nyss hem från Gbg, har vart skit skojj :))

Var i Liseberg igår haha. Kollade på EMD med min syrra eftersom hon verkligen gillar dom :o
Hon fick deras autograf och kramade Danny så snacka om att hon blev glad HAHAH
Men jag själv gillar inte dom :D Snackade med alla dom 3 och jag börja nästan as garva :o
Asso dom snackar som bögar HAHAHAH


Dom sjunger typ baby goodbye? Eller vad den nu heter :))


Min syrra och Danny , eller hur man nu stavar hans namn :D


Danny kollar på miiiig MWAHAHAHAHAH! årets skämt :D

____________________________________________________________________________________

Idaaaag blev jag väckt av Dana vid typ halv 8 för jag skulle hem till henne och låna en tröja :))
Så var hemma hos henne typ 8 för jag skulle ta på mig. Omg min lilla söta Alira var där :O
Så sööööt är hon!
Men vi typ gjorde inget speciellt. Plattade hennes hår haha sen stack vi. Jag gick hem och hon till skolan, sen åkte jag, mamma och typ 3 till till Angered. Vi gick in till den nya skoaffären där.. När vi var där smsade jag Roro (Rodan) så jag åkte till Rannebergen och träffa honom där sen åkte vi till Hk för han skulle köpa en grej -.- Sen åkte vi tillbaka och jag träffade Hamodi och Diana :D<3 Omg har saknat Hamodi HAHAHA :o<3 Asso Hamodi är en idiot :o Han säger till en tönt att jag gillar honom och allt HAHAHa börja as garva :o Sen håller killen på med mig :(( Fick damp på han killen HAHAHA jag sa att det var olagligt att hålla på :oo Fast typ efter 100 år promenerade vi till Trädgårdsgärdet och därifrån tog jag bussen till Angered för jag skulle till stan. Asso jag tog 8an, glömde bort att den inte åker till stan så jag hamnade i Redbärsplatsen :o så fick åka tillbaka till gamle -.- Men när jag kom till stan träffade jag Tiff och hela köret :D<33 sen runt 5 åkte vi hem -.-


Så sexiga Hannah Montana skor HAHAAHAH


Roro i språvagnen HAHAHAH


Diana i deras skola - glömde ta kort på hamodi :o

/ sofii '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0