Gamla tider

Min och Danas låt! <33


Jag minns då vi var små, jag bodde kvar i Gbg och hade, jaa ett skit bra liv.
Jag var ganska liten då men whatever.
jag var alltid ute med min bästa vän, Dana.
Ibland kunde det hända att jag var ute med andra också.
Men det var alltid henne jag var med.
Vi var små då. Allt var perfekt. Vi hade inga problem.
Men ibland kunde det hända att vi kanske bråkade.
Men nu är vi stora. Jag har flyttat från Gbg, skaffat mycket mer kompisar än vad jag hade när jag var liten.
& nu finns det mer folk att stå vid deras sida.
Jag tycker inte att det är jobbigt, för det är det inte.
Men problemet är att jag inte kan finnas vid deras sida när något har hänt!
Jag kan inte åka hem till personen när något har hänt och den inte orkar berätta genom telefonen eller i msn.
& jag kan inte åka hem till personen när den inte svarar på sms för att kolla hur han/hon mår.
& jag är sur, skit sur på mig själv för jag lät oss flytta hit!
Jag vill bara tillbaka till alla människorna i Gbg, Speciellt mina 2 närmaste vänner - Dana & Tiff.
Samt alla andra.
Så där är exakt anledningen till att jag vill flytta tillbaka!
För mina vänner.



/ sofii '

Kommentarer
Postat av: Dana

Våt låt! :O §

Saknar dig dom tiderna med :( När vi tjaffsa om att du va med Moza o jag med Linda xD , så kävla dumt va det ! AAAHH SAknar dom tiderna skit mkt! :(§§

2009-06-09 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0