Hos kussen, again

Shoo alla,
Sitter här hos Bulen nu, ska sova här igen höhö.
Vi åkte till Issa förut för att jag skulle hämta mina saker där
och på vägen dit träffa vi bästis, så vi snackade lite..
Efter att vi hämtade sakerna åkte vi till Angered där vi träffade Dana och Danii
för Dana skulle ta sin tröja. När vi äkte till Lvt tog jag alla mina saker och åkte efter hem till Pappa
och lämnade dom. & inget snack om det som hände på vägen det! :o
Men efter åkte vi tillbaka till Bulen och nu sitter vi hääär.
Sen vi kom hit till Bulen vid runt halv 9 tiden har jag hållt på med bilderna från festen i typ 1 timme och mer :o
Fick damp -.-
Ska be Tiff ladda upp bilderna eller nåt höhö

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0