Jag saknar er!


Pepino&Banan!
___________________________________________________________________________________

Ååh har typ damp nu. Saknar dom som är i Gbg så otroligt mycket!
Käns som att det var skiiit länge sen jag såg dom :(
Men snart är det ju sommarlov och då kommer jag vara i Gbg heeela tiden!
Ska vara med alla där borta och bara ha så roligt som möjligt!!
Men jag saknar fan min Ying skit mycker :( Det känns så tomt utan henne :(
Och min lilla banan. Men ska träffa min banan på fredag för då blir det Liseberg med henne, WOHO! :D
Sen fest på lördag med min Ying och alla andra :))<33
Asso guud vad jag längtar, står inte ut längre, vill ha helg/sommarlov nununu!
_____________________________________________________________________________________


Ying&Yang!

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0