klassensdag

Denna dagen sööög! -.-

När jag vakna såg jar att jag fick ett sms, så jag läste det och smsade Tiff, Annie och Dana HAHAH :D
så jag väckte Tiff, hon ville typ inte vakna så jag bombade henne med sms B-)
Sen stack jag till skolan vid typ kvart över 8 och vi åkte typ till Anna -.-
Vi gick till Lidan och typ bara fikade, skit tråkigt var det -.-
Jag och Ebba satt och va sura hela tiden HAHAAH 
Vi gick sån tipspromenad också -.-
Fast efter det blev det roligare :))
Vi typ gjorde nåt HAHA kan inte förklara men vi var vid ett typ vattenfall, sen körde vi lekar -.-
Och efter det stack vi hem :))

HAHAH det ser helt fucked up ut xD
 

Några killar från klassen sen mina 2 lärare och deras barn


King, Hazim, jag och Ebba


Jag, King och Ebba - haha så soft vare :))


/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0