länge sen

Shöö, det var länge sen jag skrev i bloggen :o
Har inte suttit vid datan på typ några dagar, det är därför :)

Men Tiff har iaf vart duktig och skrivit i bloggen, trodde faktiskt inte att hon skulle göra det x)

Men idag har jag vart på bio med Bulen och hennes mamma.
Vi kollade på filmen The proposal. Den var skit bra :D

Efter filmen gick vi till kungsportsplatsen och väntade på Pamela.
När hon kom gick vi till Cappuccino och fikade.
Det var faktiskt mysigt :)
Vi satt där typ i 1 timme och snackade x)
Sen stack vi hem efter det.
Så jag och Bulen kom hem runt 22.30..



/ sofii '


Kommentarer
Postat av: mamma

vad var det jag sa till dig!!!! vill inte att du umgås med henne !

2009-06-30 @ 20:11:54
Postat av: omta

HAHHAAH cool mamma :o

2009-06-30 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0