marsstrand

yes idag så har man varit i marsstrand med hela 8an. Dt va fan kallt när vi kom dit o ja frös som fan o så bjöd lärarna på glass också hahaha så ja frös ännu mer o ja hade inte så mkt kläder på mig hade ba mjukis, linne o adidas tröja. HAHA Efter en stund så stack vi till ett ställe som ja inte vet vad dt heter men vi satte oss o åt så länge så kom dt skit många fiskmåsar för rami kasta mat o så började de flyga hit o dit o alla börja skrika HAHAH men alla fall sen fick vi gå runt i ett ställe som va skit läskigt ja, aicha, aure, issa o min kusse sebbe gick skit långt ner typ källaren fan vet ja hahah men dt va i alla fall läskigt o vi tappade bort de andra så vi börja skrika elr aa ja skrek då hahaha sen så va dt dags o gå hem vi åkte buss till centralen o dt tog en timme ja försökte sova för ja va skit trött o när ja hade precis somnat så kom paul o störde mig o sen rami o sen kunde ja inte sova mer så va lite deppig HAHAH men så stack ja till stan o träffade sofi o gick runt med henne :D:D hahah men ja va tvungen o gå hem tidigt så va inte med henne så länge men aa dt va min dag puss!

ttiff♥


issa, giuli, aure, tiff, tess o aicha :D

tjejerna §

lollo o cissi (L)

hahahah när adrian inte kunde komma ner

när ja o aicha, aure, issa o min kusse sebbe gick ner hahah skit läskigt :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0