min skola e efterbliven. men whatever, SOMMARLOV!

Nu är klockan halv 11. Kom hem för typ en halvtimme sen,
wohoooo det är sommarlov nu! :D
Det hände inte så mycket i skolan, vi bara var i aulan sen gick vi till klassrummet och typ snacka lite sen fick vi sluta :)
Gick upp till tjejerna och snackade med dom och sa hej då...
Vi kommer inte träffas så mycket under sommarlovet men vi får hitta på något, jag smsar alla er när jag är hemma!

Snart ska jag åka till Gbg, väntar bara på att mamma ska bli klar..
Tänkte åka till Liseberg idag med Dana men det blir inget eftersom det e regnar ute -.-
Så vi ska ha en filmdag hemma hos Dana istället :))
Men skriver mer senare!

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0