mmåndag

hahah dt va rätt så kul idag kom försent på morgonen o missade samling. Men när ja kom så städade alla så fick städa min bänk o skåp o lämna tillbaka alla böcker hahah skööönt o göra dt för dt e snart sommarlov B-)
HAHAH krigade med paul idag han sprejade tvättmedel på mig o fick dt i ögat o allt o på mitt hår!! kände mig smutsig HAHAH men aja resten av dagen va tråkig spec. på matte vi gjorde ingenting o sen so fick reda på mitt betyg sen redovisa jag HAHAH va inte beredd tog ba isabels häfte o läste av sen såg ja inte va dt stog sen ja ba vet inte va ja har skrivit sen han glodde på mig med hans blick fick ba G -.- men aja nöjer mig med dt :D hahah sen va dagen slut puss!
Har ingen bild från idag ''/


ttiff♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0