ssöndag

Har inte skrivit så mkt för dt har hänt skit mkt som ja inte har orkat skriva men ja gör dt nu HAHAHA.
För dt första så har ja städat mitt rum i 3 dagar och blev klar nyss hahah ja skit seg därför dt tog så himla mkt tid för att städa den där lilla rummet, för min mammas moster från filippinerna ska bo hos oss i 3 månader i mitt rum!! hon förstör mina planer till sommaren o ja måste va med henne i en vecka för alla andra jobbar och ja e den ända som har ledigt. Asså får fan damp orkar inte vakta en 40 åring. -.-  
Har längtat till isabels fest skit länge hahah kmr fan bli bäst. Har sovit skit lite i natt sov typ kl 3 o vaknade kl6 för fick sms av comviq att min tar slut om 2 dagar HAHA sen ja somna om så fick ja ett sms igen från victor kl8 -.- fick damp o stängde av mobilen hahah så ja vakna typ kl 11. HAHAH :)  vet inte va ja ska göra idag skulle åka till stan med victor för hjälpa honom leta efter kläder till festen men han har inte smsat än så ja vet inte om dt ens blir stan idag hahah i så fall får ja väl va hemma o dega hahah.
 



ttiff♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0