trött :(

Helt död har inte sovit bra på 2 dagar som igår ja kunde inte somna sen så ringde vic mig kl 2 på kvällen -.- HAHA sen så ringde hemtelefonen typ 4 gånger sen svara min mammas moster o gick in i mitt rum med telefonen o börja prata högt som att ingen hör henne. Efter en stund hör man hennes mobil hon håller på att smsa med knappljud -.- Men festen igår va ganska kuul, limosinen var bäst :D sen på festen gick ja o sofi alltid ut hahah träffa andii också HAHAH men va tvungen o gå hem tidigt med vic o danne o missade allt dt roliga :( Men bilder från festen kommer sofii har kameran så hon får väl ladda upp dom har ba de här bilderna som ja fick av vic :) Ska dra ut nu ska träffa nenic :D<3


sofii, jag o aure :D

danne o vic :D

ttiff♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0