00.00

Heeeeeeeej alla människor :))
Sitter hemma hos Tiff nu, ska sova över - wohooo :D
Men har inte gjort något speciellt idag. Vart hos Dana bara, Alira var där omg så söt är hon! :o
För er som inte vet så är Alira Danas systersdotter :))
& jag bärde henne idag för första gången :o <33
Men sen vid 6 tiden drog jag, sen smsade Tiff mig och sa att jag skulle komma till henne och sova hos henne så nu sitter jag här hos henne B-)
Imorn ska vi till stan och shoppa mwahhaha (a)
Aja, vill TITTA PÅ FILM NUUUUU, en skräck haha.
Jaja ska dra nu. Hon misshandlar mig :o Bara för jag iunte slutar skriva hahahaha
Skojja ahaahha skojaa hahaha ne men måste dra nu. HAHA
Heeej dååå :D<3


Vi sitter och webbar med min lilla kusin Victor :))
/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0