10.14

God morgon alla =))
Jag sitter här helt död på soffan med en skål med flingor i som jag typ äter.
Blev väckt av att jag fick sms som vanligt tidigt på morgonen -.- En av dom som skrev var Dana, hon som älskar att väcka mig -.- bitch :o ... Sen stog det bästis också. Och gissa vaad, han har kommit tillbaka fran Hawaii nuuuu :o !
Gissa om jag är glad eller inte? (a) Nu kan han fan börja köpa choklad och massa klubbor till mig igen mwahahah (a)
Men ska kolla på one tree hill nu sen duscha och fixa mig sen drar jag hem till min banan :))
Kanske träffar bästis idag och får choklad, vem vet? Ska smsa honom nu bara för det hahaha (a)
/ sofii '

Kommentarer
Postat av: Dana

Vadå da? (a)

De l roligt att väcka dig (A)

2009-05-22 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0