18 maj



HejjHejj,
idag har det vart en vanlig dag.
Skoldagen har väl vart bra, började halv 9 och slutade 10 i 3.
Har faktiskt inte gjort så mycket idag eftersom jag somnade typ efter en stund när jag kollade på tv med min syster.
Så jag vaknade typ vid 6 tiden, kommer inte kunna sova sen -.-
Men just nu kollar jag olika bilder som jag kan framkalla.
Har hittat 46 bilder. Ska ha iaf några bilder till eftersom det är en sån sak
där man kan framkalla 100 bilder gratis.
Men sen så lyssnar jag på gamla låtar också som jag kan lägga in i min mp3
eftersom jag fick en ny för en månad sen och alla mina låtar försvann -.-
aja, ska fortsätta med det jag gör nu.

Dagens outfit där uppe;
Adidas tröja - stadium kan jag gissa, det är Tiffs :)
Svart linne - vero moda
jeans byxor - gina tricot
örhängen - ingen aning, fick av tiff :))

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0