20 & 21 maj

Oj, igår satt jag inte alls vid datorn när jag kom hem till pappa - tror jag :o
haha så jag får berätta om mina 2 dagar nu (a)

Direkt när jag kom hem igår så duschade jag! Asso jag verkligen hatar skogen -.-
Seriöst. Asso vi hade friluftsdag igår och jag valde att promenera eftersom jag inte orkar göra nåt annat (a)
Så vi promenerade 1 mil i 3 timmar ute i skogen!
Jag vet inte om jag har skrivit om detta men skit samma, ni får läsa om detta då HAHAH
Men efter att jag duschade fixade jag mina saker som jag skulle ta med mig sen åkte jag och min mormor till Gbg.
När jag var framme i Gbg stack jag till hållplatsen för att träffa Hamodi. Sen åkte vi till Lisse. Omg, vi skratta heelaa tiden :o så bäst var det :) Men efter typ 3 timmar drog vi till Hammarkullen för jag skulle träffa Andreas för att låna hans mobilladdare eftersom jag glömde min hemma :( omg jag dog när jag kom på att jag glömde den :o Efter att jag träffa honom stack jag hem :)

& idaaaag, hmm. Asso jag somnade typ tidigt, vid halv 12 tiden sen hör jag min mobil vibrera. Det ståg elias på skärmen och han ringde. Men jag kopplade inte så efter att vi hade snackat en stund frågade jag vem det var hahaha (a) han idioten gjorde mig pigg så vi snacka typ i 1 timme tills han blev trött och sa att han skulle lägga på -.- efter en stund somnade jag också. Klockan var runt halv 2 tror jag. Sen blev jag väckt av Hedi för han smsade mig -.- och klockan var typ halv 9? asso jag doooog :o sen kunde jag inte sova mer för Tiff också smsade mig -.- sen Andreas och efter Elias. Så inte undra på att jag inte kunde somna om :)
Jag hade egentligen planerat att åka till Lisse med Hamodi och 2 till men jag orkade inte. Så jag åkte ner till Lövgärdet och träffa min underbara kusin. Vi luffade runt lite sen träffade vi Andreas igen för att jag skulle lämna hans laddare. Men efter en stund träffa jag min älskling Tiff! Omg blev skiit glad :o hon var med resten av tjejerna så jag var med dom en stund :)
Så nu har jag skrivit om mina dagar höhö. Sååå intresanna var dom, jag vet :)
(Har tyvärr ingen bild från dom två dagarna :))
/ sofii '


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0