23 & 24 maj

Ojj, nu var det ett tag sen jag och Tiff skrev i denna bloggen.

Igår åkte jag och Tiff till stan och typ shoppa. Eller rättare sagt - hon gjorde det.
Jag bara gick runt och letade efter någon klänning som jag kunde köpa.
Efter typ någon timme hittade jag äntligen, faktiskt 2 klänningar :))
Fast hade inga pengar så kunde inte köpa -.-
Men typ vid 5 tiden eller något åt jag och Tiff sushi, mmmmm så gott (a)
Sen träffade vi Victor och Daniel så vi stack hem till Tiff där vi hade bestämt att kolla på film.
Men det gjorde vi aldrig haha. Vi antingen satt vid datan eller så snackade vi :))
Men typ efter en stund blev det krig mellan mig och victor :O
Han idjuuten la massa sån mos i mitt hår så håret stelnade! :O
Så jag la på honom också B-) Sen sprejade han hårsprej och allt på mig -.-
Men sen blev hämnden ljuuuuv (6)
Jag och Tiff tog såna handbojor som vi la runt Victors armleder sen sminka vi honom (y)
Sen blev det bara meer smink och efter en stund stack jag, Victor och Daniel hem :))
Victor den tönten lämnade mig och Daniel i spårvagnen :o
Fast det gick ändå rätt så bra, vi snackade om allt möjligt mellan himmel och jord :)


Victor hahahah! & daniel i bakgrunden :))
___________________________________________________________________________________

Idag mötte jag Tiff i stan vid typ halv 1. Direkt när jag går av hör jag en tjej säga OMG! :o
Asso jag trodde hon ville irritera mig eller något eftersom jag snacka i telefon med Tiff och också sa "omg" till henne.
Men efter en stund när jag kolla så typ lite konstigt på henne säger hon;
vart haru köpt den tröjan?! :oo
Hahaha... Asso jag hade på mig min fina Chris Brown tröja :))B-)
Så jag berättade att jag hade vart i hans konsert i Stockholm så hon blev typ lite avundsjuk mwahaha.
Men iaf. Jag träffade Tiff inne i H&M så jag köpte en tunika och strumpor till mina ballerina skor haha (a)
Sen åt vi sushi igen B-) och efter det drog vi hem till Aure. Efter en stund kom Aisha och Gulietta så vi kollade på film - Creep. Jag och Tiff skrek typ hela tiden :o Men alla sa att jag skrek mest :o:$ Men sen kom Victor och Daniel så vi stack ut. Vi åkte till Hjällbo där vi hämtade Therese sen åkte jag hem haha. Omg trodde jag skulle missa min buss:o
För jag var i centralen 20 i precis när bussen egentligen skulle åka men den var som tur kvar :o
Så nu sitter jag hemma och har tråkigt som vanligt -.-

/ sofii '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0