27 maj

idag så va dt skola som vanligt fick tillbaka mitt matteprov o fick inte godkänd -.-
va ganska rolig dag i skolan men lite seg hahaha försovde mig o kom typ 1 timme försent sen så va dt tyst arbete när ja kom o efter va dt sv o vi hade laptop o de sög -.- HAHAH ja kunde inte spara så ja surfa istället. Efter sv va dt bamba o rast så träffa ja lilla victor en liten stund sen så hade vi engelska efter o dt kom några munkar från belgien tror ja HAHAHA sen efter skolan åkte vi redbergsvägen för ja våga inte åka stan vägen för ja vill inte träffa nån i stan hahahah men aa dt va min dag puss på er :D

bilder kommer senare hittar inte min usb elr ja orkar inte leta HAHAH

ttiff♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0