Boring

10 FAVORITER

Dialekt:
göteborska
Mat: kinamat
Låt: eve - tambourine
Film: har många :o
Tecknad figur: venne
Sport: dans, om inte fotboll och handboll :))
Komiker: Shan Atci!
Veckodag: lördag
Glassmak: Ben&Jerry's! <3


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: glad/irriterad
Tanke: ska jag smsa lr inte?
Kläder: leggins och linne
Bakgrund på datan: chris brown!
Känsla: lite trött
Tid: 23.25
Bästa sak: mobilen! :o
Irritationsobjekt: en person


8 FÖRSTA

Bästa vän: michelle pütt
Husdjur: fågel eller fisk HAHAH
Utlandssemester: ingen aning
Piercing: öronen
CD skiva: fan vet jag
Bil: volvo
Ord: asso omg, vet inte


7 SENASTE

Telefonsamtal: bulen
Mat: potatismos (a)
Dryck: nån konstig dricka
Biltur: till skara
Tv-program: ugly betty
Spelad låt: chris brown - heart aint a brain
Köpta klädesplagg: en klänning och strumpor höhö


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nee
Brutit mot lagen: aah
Blivit arresterad: nepp
Badat naken: bahaha inte ute
Varit med på TV: aldrig!
Varit med i tidningen: nee


5 NEJ TACK

Skolämne: bild
Mat: lamm!
Musik: hårdrock och opera
Dryck: loka och sånt
Djur: spindlar och kryp!


4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: dampar (a)
Du gjorde igår kväll: snackade med elias
Du kan höra just nu: min kusin vitamin
Du inte kan leva utan: kompisar och mobilen :o


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: dana, bulen och tiff
Du tycker om: hamodi, tiff och diana
Du inte gillar: han, hon och hon


2 VAL
Coca cola eller fanta:
fanta
Hund eller katt: Hund

1 ÖNSKAN
få flytta till papi!!!


Gammal bild, jag vet

/ sofii '


Kommentarer
Postat av: mamma

du har faktist varit med på tidning. I Dalsland, Här i Kvänum och en post order katalog. Som en liten model... kom du inte ihåg..

2009-05-27 @ 08:31:43
Postat av: nath&mikis

HAHAH tack du :) men det är precis sånna som dig som vi härmar ;) men du är för blåst för att fatta det bara ! så du bby xD ha de braaaaa lskar er alla läsare aszå. synd att ni inte har något bakom panbenet!

2009-05-27 @ 20:27:23
URL: http://gbgsfjortisar.blogg.se/
Postat av: hamodi

hejsan jag är hamodi jag 18 år :) kan vi träffas :)



min msn [email protected] :)

2011-11-23 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0