karnevalen

Shöö, nu kmr det bli ett typ lååångt inlägg! :)

Har fan längtat till denna helgen skit mkt :o

Lördag: Bulen sov hos mig så vi vaknade typ skit tidigt, runt 8 kanske? -.- Sen vid 10-11 kom Dana till oss så vi fixade oss lite och stack till karnevalen. När vi var framme i hk (hammarkullen) träffade vi först Aure sen Therese, Aisha och Gulietta. Sen stack jag, Bulen och Dana till början av tåget och kollade på dansarna där. Sen kom Lorena till oss :) Efter tåget stack vi tillbaka till tjejerna fast där var också Victor och Daniel med :) Sen gick vi runt lite.... Såg massor jag kände som dansade. Och en av dom var Isabel :)<3 Hon var skit bra ju ;) Men det var ändå bäst vid scenen. Jag, Dana och Isabel dansade typ exakt som mix colores HAHAHA dom typ blev irriterade på oss? (a) Men det skiter jag i för det är inte precis vårt fel att dom inte kan göra svårare steg :D Men det e synd att Tiff hade gått när allt roliga började :( Men sen typ stack alla hem runt 10 så jag var med Lollo och några till medans jag väntade på Aisha, Maiva och Isabel. Men sen kom dom så vi typ gick runt. Sen stack alla hem runt 11 tiden och jag var hemma typ halv 12. Var skit trött så deckade precis när jag kom hem x)

Söndag: Åkte till Hk runt 11 eller halv 12 och mötte Dana där. Vi väntade på Victor och Daniel. Efter typ 100 år kom dom -.- Sen kollade vi på tåget igen. Fast det var typ skit lite grupper som dansade så vi gick runt efter. Sen stack vi till scenen och kollade lite där, och Isabel kom :)) Sen typ hände inte så mycket. Vi ba gick runt.. Sen närmade sig klockan 5 så jag var tvungen att gå där ifrån för jag sitter nu hemma -.-

- Bilder laddar jag upp nu efter detta inlägget :))

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0