namnlös.

Asso vad har hänt nu mellan oss? Det känns som att du inte bryr dig om mig längre...
Vi har vart kompisar sen vi var små.. Okej vi träffas inte så mycket längre, men det är inte mitt fel att jag flyttade!
Jag kämpar för att få flytta tillbaka igen och det vet du. För du vet hur mycket jag hatar det stället... & ja, jag kommer till Gbg varje helg. Men du måste förstå att jag också har andra kompisar som  vill träffa mig. Jag försöker vara med dig så mycket jag kan. & jag kommer kämpa för vår vänskap.
För du betyder allt för mig, du är det bästa som har hänt mig och ingen kommer nånsin att kunna ta din plats i mitt hjärta!
/ sofii '

Kommentarer
Postat av: tiffany

HAHAH asså dt här e dumt o kommentera sin egna blogg men vem?? smsa mig :O

2009-05-22 @ 07:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0