Om Sofii;

Shue,
har inget speciellt att göra så ska skriva lite om mig :)
Jag e född 16 januari 1995 i Göteborg. Har bott i Angered sen jag var liten tills jag fyllde ungefär 12 år,
tills vi flyttade till Vara, Kvänum - helvettet! :)
Juste, jag heter Sofia Marie Baluyot Pino. Höhö glömde skriva (a) Men jag kallas såklart för Sofii :)
Mina föräldrar är skilda så jag bor just nu hos min mamma, och min pappa bor i Göteborg.
Efter sommaren börjar jag i 8an så det kommer bli massa plugg, som jag inte är van vid riktigt än...
Jag kanske ska flytta till min pappa! För jag dör långsamt här :) Min mamma vill inte att jag ska flytta till honom,
men jag ska snacka med min pappa för jag ska flytta till honom. No matter what!
Så om jag gör det ska jag börja i Katolskaskolan, där Tiff går :)
Men jag tror inte det finns så mycket mer att skriva om mig.
Så det får räcka :)


Förlåt för bilden men jag har bara fjortis bilder i denna datan!

/ sofii '

Kommentarer
Postat av: LillanJimenez]...*

Wiiii =DD !! ]...* Ska d byta skola då om d flyttar te tin pappa Xppp <333 =DDD

2009-05-18 @ 03:05:17
Postat av: / sofii '

haha ja det ska jag :))<33

2009-05-18 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0