Vadå rädd?! :o

Shoo alla :D
Ni har säkert läst Tiffs inlägg och hon ljuger! :o
Haha :$ nee men hallå det var mööörkt här och sen från ingenstans ser man en The ring bild i nathas bdb  :o
Asso blev skit rädd :( Fick panik så börja springa runt här :o
Sen när vi ska sova skrämmer hon mig som vanligt, så taskig!
Asso man kan höra vattendroppar rinna ner från kranen, skit äckligt är det.
Sen när man frågar henne om hon hör det säger hon nej :o Vadå döv ? :o
Och typ min mobil är helt retard så jag får alla sms efter typ 30 min eller nåt -.-
Bara för jag fråga massa i kontaktlistan ifall dom ville snacka i lur men ingen svara så jag ringde bästis typ halv 1 x)
Sen efter det ringde Elias mig. Han ska alltid ringa så seent, när jag typ ligger och sover :o
Men typ nu har jag inte gjort något speciellt. Sitter här och lyssnar på musik medans Tiff duschar.
Vi ska dra till stan sen, måste hitta nån klänning :o


Hejj jag gillar denna bilden :o

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0