Bye Bye Sweden - Hellooooo France!



Good morgon!
Nu sitter jag här och lägger in massa låtar i mobilen.
Eller aah, gjorde det förut.
Den saken börja cpa sig nyss -.-
Så får vänta en stund tror jag..
Men snaaart kommer min underbara kusin & morbror hit.
Dom ska hämta mig, sen åker vi hem till mamma :)
Måste packa och duscha och skit,
eftersom att vi åker till frankrike imoooorn! :o
Omg, asso kan inte fatta att vi ska resa HAHAHA.
Anledningen till det är att,
varje gång jag & min kusin ska resa nånstans blir det aldrig av...
Men nu så händer det faktiskt! :o
& det är inte typ Filippinerna vi ska åka till nu.
(Vi åker alltid dit)
Utan det är äntligen till ett annat land vi inte har vart i.
Så det kommer bli skit roligt!
Vi kommer ta massor med bilder!
Fast jag vet inte riktigt om jag ska ladda upp bilderna här,
men vi får se.
Kanske lägger ut några bilder :)
Men annars kommer alla bilderna att läggas upp i Facebook :)
Ni får ha det jätte bra här i fula sverige medans jag & min kusin har det skit bra i frankrike! :D

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0