Lång dag!


Jag & Kusin vitamin i Frankrike!



Lördagen har vart en lååång dag!
Dagen började med att jag vaknade upp hos dana 11.10
så hade lite stressit eftersom jag hade dansträning igår som började 12.
Men som tur var skjutsade hennes föräldrar mig så jag kom inte försent! :)
Efter träningen stack jag hem & duschade.
Sen åkte jag ner till Hammarkullen och träffade Dirty dust.
Vi snackade i kanske 1 timme eller nåt innan jag åkte vidare till min kusin
där jag bara skulle låna hennes hårspray.
Kunde inte stanna längre eftersom jag hade bråttom hem.
När jag kom hem fixade jag mig fort och sen åkte jag till min Tia Elisabeth för att hon fyllde år :)
Där träffade jag även Rebecka & Victor (mina kusiner) Tia Iris & hennes man tio Manuel som jag inte hade träffat på ett tag :) Pappa var också där.
Men vi gjorde inget speciellt. Vi bara snackade och åt tårta och efter typ 2 timmar eller något åkte jag och papi till en chilensk fest som var i Hammarkullen.
Var med Evelyn & Dayana. Vi dansade skit mycket! Åh herregud, blev fan svettig hahaha!
Min tio Nelson var också där så vi snackade med varann lite då & då :)
Men sen runt halv 1 åkte vi hem eftersom att jag var heeeelt slut! Dansade skit mycket igår eftersom jag också hade träning. & nu har jag träningsvärk i båda mina ben -.-
Men däremot tog jag inga bilder från helgen fast har 2 videosar på mig & dana tror jag :)

/ sofii '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0