133 tonårsfrågor!

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - yes!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ne tyvärr :)
hur många har du varit kär i? - 1

- Tio frågor om dig själv
namn? - sofia
när fyller du år? - 16 januari!
några piercingar? - öronen
vad har du på dig just nu? - mjukis, linne & adidas tröja :)
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - har inga perfekta perfekta morgonar längre (:
vad tycker du mest om hos dig själv? - hahaha palla självförtroende frågor, eller vad det nu heter :o
vad är du bra på? - enligt semir så inget HAHAHA!
vem älskar du mest på denna jorden - min lilla valerie!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon
-
 10 frågor om idag
vad har du gjort? - skolan, pluggat & sovt
vad ska du göra nu? - svara på nästa fråga
har du gjort något dåligt idag? - nee tror inte :)
vad har du ätit idag? - mat
har du duschat idag? - nepp
är du trött nu? - ne, e bara lat just nu
vad händer imon? - skola sen bara ta det lugnt efter all pluggandet!
går du i skolan? - yes
har du varit i skolan idag? - aah


-KÄRLEK
Har du kysst någon idag? - neeee :)
Har du ett förhållande? - men neej -.-
Är du romantisk? - fuck u
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - HAHAHA omg nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - nej :)
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - bahahahaha!
Hur länge höll det? - omg som att jag minns :o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vet faktiskt inte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha mm
Vem sov du senast bredvid?- eeeeeeehm omg minns inte
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? men nej
När fick du din första kyss? - ouuuf HAHAHA!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag har ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - aldrig HAHAHA!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - ehm, venne :o
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Bad boys, bad boys whatcha gonna do, whatcha gonno do when they come for u


- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Dana&Bulen, från början till slut
vem är den galnast /roligaste av dina vänner? - däänäää :D<3
vem är snyggast av dina vänner? - min ying HAHAH :)
vem är mest partyprisse? - jag? (a)
vem är den du helst har filmkväll med? - alllaaa :o
vem av dina vänner är sötast?- men ofta man ställer såna frågor om sina kompisar -.-


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min familj innebär alla, tom mina kusiner och dom :) så bulen.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej
vem är farligast i din familj? - min syster HAHAHA :o
vem ser roligast ut i din familj? - HAHAHAHHA säger inte (a)
vem är coolast? - jaaaaaaaag! B-)
har ni något husdjur? - 3 fiskar som snaaart kmr dö! :)
vem har du mest gemensamt med? - bulen
vem står för underhållningen? - Coppe HAHAHA
vem sover du oftast med? - bulen
roligaste kvällen med familjen? ahahaha "familjen"


- ANNAT
Hur mår du just nu? - braa
Har du piercat dig? - nej men ska, tror jag
Är du hungrig nu? - nepp
Vad är klockan nu just nu? -20.55
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - ba bloggen


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- polisen
Vem ringde du senast? - dustin
Vem sms:a till dig senast? - daniel :)
Vem sms:a du till senast? - daniel

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon sitter typ 1 meter från mig
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - lördag, såg honom inte i söndags HAHAHA
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - njaaa
Har du sminkat dig idag? - nee, sminkar mig inte när jag e här :)
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nepp
Vilket är ditt favoritband? - gillar typ inga band x)
Vad gillar du för musik?- allt möjligt faktiskt

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - aa
Använder du wax? - ne
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - när jag har utsläppt hår bara
Använder du volymspray? - ne
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - yes
Använder du skinspray? -nej
Använder du parfym? - ibland
Använder du läppglans/läppstift? - Näe isf vaselin
Använder du brunkräm? - ew nej
Använder du rouge? - ne
Uppsatt hår eller hängande? - beror på
Plattar/lockar du håret varje dag? - ne
Duschar du varje dag? - nästan, annars varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - omg nej HAHAAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0