99 frågor & svar

1. ditt namn? - sofia pino
2. exakt ålder? - 14 o 9 månader
3. vart bor du? - kvänum
4. bor tillsammans med? - mamma, 2 systrar, deras pappa & min mormor
5. husdjur? - 3 fiskar som snart kommer att dö
6. färg på ditt hus? - brun
7. när är du född? - 1995 16 01
8. klass? - 8 blååååå
9. vilket år tar du studenten? - vet inte
10. något jobb? - nepp
11. när ska du sova ikväll? - när jag & elias somnar
13. duschat idag? - aah
14. kramat någon idag? - yes
15. pussat någon idag? - nee
16. vad har du ätit? - kommer ine ihåg HAHAH :o
17. Dagens klädsel? - strumpebyxor, tunika & adidas tröja
18. dagens smink? - inget
20. dagens roligaste? - inget
21. har du några nära vänner? - aah
23. vem kramade du senast?- minns inte
24. hur många har du haft sex med ? no one
25. hur många har varit otrogna med dig? - vet inte, ingen tror jag
27. har du pojk-/flickvän? - neeeeeeeej! :)
28. vem pratade du med i telefon senast? - dirty dust
29. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - tiff; HAHAH vf?:o


senaste:

41. personen du tänkte på? - elias
42. personen du kysste? - andreas
43. gången du spydde? - morbrors födelsedag
44. gången du grät? - idag, fast typ glädjetårar HAHAHAHA!
45. pizzan du åt? - kebab med emma :)
46. gången du var i Göteborg? - söndags
47. gången du var i Stockholm? - 23 januari
48. gången du var trött? - nu
49. gången du var hög? - är alltid hög :)
50. personen som såg dig gråta? - ehm, bulen tror jag

antingen eller:


51. svart eller vitt? - svart
52. hund eller katt? - hund
53. ut och festa eller hemma och mysa? - beror på min humor
54. Tv-spel eller datorspel? - venne
55. singel eller upptagen? - singel
57. lunarstorm, helgon eller Playahead? - msn
58. ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - ingen
60. svart hår eller blont? - brunt
61. blåa ögon eller bruna? - blåa
62. choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - gbg
64. högerhänt eller vänsterhänt? - vänster
65. coca cola eller fanta? - fanta
66. pizza eller kebab? - venne
67. randigt eller prickigt? - randigt
68. älska eller älskad? - båda
69. leva eller dö? - venne,

antal:

70. personer du älskar? - många
71. personer du hatar? - hahah venne
72. personer som sagt jag älskar dig till dej? - ofta jag räknar alla som har sagt det-.-
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. glassar du ätit på en dag? - venne
75. festivaler du varit på/ska på detta året? - venne
76. gånger du haft minnesluckor? - haha många gånger
77. gånger du varit hög? - e alltid det
78. personer du saknar just nu? - saknar tiff :o
79. gånger ditt hjärta brustit? - en fucking gång & aldrig mer :)

vem:

80. Vill du kyssa nu? - hahaha ingen
81. ska du träffa imorgon? - människorna i skolan :)
82. sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med? - tiff
84. spelade du tv-spel med senast? - ouuf minns inte
85. vill du ta med på en romantisk resa nu? - HAHAHA ingen kille iaf :)
86. vill du kasta en sten i huvudet på? - ouuuuuf! venne
87. förtjänar att dö? - ingen
89. vill du sova jämte inatt? - vill sova ensam idag.

Vad:

90. gör dig glad? - mycket
91. gör dig ledsen? - mannen ingen! fuck that shit. från och med nu ska jag vara glad!
92. vad vill du helst göra nu? - soovaa
93. önskar du att du slapp göra? - inget
94. vill du ha nu? - myyycket
95. önskar du dig i födelsedagspresent? - venne
96. längtar du till? - flytten till pappa
97. tycker du om dina betyg? - har inte fått veta än
98. ångrar du i ditt liv? - inget du behöver bry dig om
99. är det bästa som har hänt dig? - det bästa som har hänt mig finns inte längre i mitt liv eller värld :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0