äntligen

heeeeeeeeej bloggen!
Sitter här just nu och kollar på Älskade, hatade förort som jag tycker börjar bli skit tråkigt! och som ni ser har jag inte skrivit på ett tag men det är på grund av jävla skolan som jag hatar just nu, skit mkt plugg har lust och ba skolka hela 9an HAHAHAH men nej ska inte det men snart så är det lov och sen 2 veckor prao så slipper skolan i 3 veckor. Har egentligen inte så mycket att skriva förutom att det var skämt foto idag och jag var en kinese HAHAHAHAH kommer bilder sen, slutade 10 över 4 idag vår nya schema sugeeer! men fick träffa maiva snabbt alla fall och fick kanelbullar.. Sen åkte vi in till stan där jag köpte örhänge och ett par långa strumpor men det var allt för idag och just det kanske inte kan skriva på et tag igen för har skit många läxar har redovisning på fredag och vet inte ens vad vi ska redovisa om exakt. jag hatar bara skolan just nu hoppas nästa termin blir mkt bättre!!

patrik, jag, aicha och paaaaaul

cp unge

aww natu och aicha

mina tjejeeeeeeeeer(L)

HAHAHAHAH

HAHAH ninos bruno nr 2


9b(L)(L)

hahaah bäääst

Kolla hur blek ja va! :O

//ttiffaaaaaaaaaaaaaaaaany


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen TIFF! <3

men varför inte på msn? :(

2009-10-05 @ 22:50:38
Postat av: Tiffany

vem är det?! :O

2009-10-06 @ 16:28:02
URL: http://sofiivttiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0